Make your own free website on Tripod.com

Wirasaujana - vagabondnya Abang N


Home
About Me
Favorite Links
Contact Me

Welcome!

Salam... kepada rakan-rakan yang sudi membaca kisah seorang vagabond di dalam pencarian dan adventurenya .... itulah Abang N - manusia vagabond yang menyusuri lembah dan bukit kehidupan lalu berdepan dengan keanikaragaman manusia-manusianya.....Kata orang - jalan-jalan meluaskan pengalaman dan pemandangan..kata abang N pula jalan-jalan carilah cipap belajar mengenali diri wanita serta mau dan tak maunya.Jadi abang N paparkanlah kisah-kisah yang telah dilaluinya....kalau sudi baca jer 

Kak Mun

            
Tak aku sangka dan tak pernah aku bercita-cita mahu menyetubuhi isteri
jiran sendiri. Sekadar berangan-angan tu adalah. Bukan apa, Kak Mun ni
menarik. Pertamanya dia berkulit hitam manis  dan hidung mancung sikit.

Badannya slim waktu aku dan isteri mula kenal dia dulu, tapi ketika
peristiwa ni berlaku, badan Kak Mun dah berisi. Bukan berisi kerana
buatan orang tapi mungkin kerana umurnya sudah meningkat 42 tahun, lemak dah berkumpul kot.
Kak Mun ni bertudung orangnya. Suaminya kerja bhg audit sebuah jabatan
kerajaan dan dia hanya seorang suri rumah. Kami kenal kerana kebetulan
berjiran rumah sewa. Biasalah bermula dengan bertanya khabar kemudian
kenal. Anak-anak kami pun sebaya dari segi umur dengan anak-anak Kak
Mun.

Selepas 10 tahun kenal, kami berpisah sebab suaminya bertukar ke
negeri lain. Pada tahun 1999 aku bertukar ke... (kebetulannya di
bandar tempat Kak Mun dan keluarga tinggal). Tidak diketahui asalnya
sehinggalah pada suatu pagi minggu, kami terserempak di pasar.

Selepas bertanya khabar aku dan isteri mengajak mereka ke rumah kalau
ada lapang. Dua minggu selepas pertemuan surprise tu Kak Mun dan suami
serta anak-anak datang ke rumah kami. Dek seronok bertemu kawan lama,
isteri aku setuju masak dan kami makan sama-sama di rumah aku.

Begitulah sehari demi sehari kami makin rapat. Tapi taklah telefon
setiap hari. Cuma dalam smeinggu isteri aku akan contact Kak Mun dan
kekadang Kak Mun contact isteri aku. Aku dan suami Kak Mun macam biasa.
Maklumlaah orang lelaki, bila berjumpa kami borak. Hobi aku berlainan
daripada hobi suami Kak Mun. Suami dia suka memancing, sementara aku
pulak suka gardening halaman rumah jer.

Dalam diam-diam entah macam mana, aku sentiasa perasan Kak Mun ni
kelihatan makin lawa walaupun umur dah 42 tahun. Aku perhatikan
(curi-curi pandang tau!) tetek Kak Mun agak besar. begtu juga
punggungnya. Punggung isteri aku kira boleh tahan besarnya tapi
punggung Kak Mun menonjol sikit di bhg bonet (geram aku nengok!).

Walaupun pakai tudung Kak Mun selalu bukak tudung bila ada di rumah
aku. Kalau di rumah dia, dia tak pakai tudung langsung malah pakai
t-shirt saja. Bila dalam t-shirt, aku perasan adik kecik aku gelisah.

Aku mula khayal, alangkah seronok kalau dapat seks dengan Kak Mun.
Tapi bila fikir balik, aku tolak khayalan aku ke tepi sebab, dia kawan
baik isteri aku dan aku jugak berkawan dengan suaminya.

            Sehingga pada suatu hari (entah nak panggil hari bertuah
atau hari sial) isteri aku beritahu, Kak Mun mintak aku temankan dia
hantar anak mereka ke sekolah berasrama. Pelik aku memikirkan, tapi
setelah diberitahu bawah suaminya kena pergi kursus apa tu induksi ke
apa, barulah aku tau. Aku takut gak kerana kot-kot tak tahan sabar
tengok Kak Mun ynag montok berisi tu. Isteri aku mula-mula nak ikut
sekali tapi entah macam mana berubah fikiran tanpa diketahui puncanya.
Aku keberatan tapi isteri aku cakap lebih baik tolong Kak Mun sebab
kita kawan dah lama, masa ni laa nak tolong kawan.
Last-last aku cakap OK.

Kami berkereta ke sekolah berasrama tu. Aku ajak anak aku ikut sekali
sebab takut isteri aku risau lak. Kak Mun bawak dua tiga orang anak
termasuk yang nak tinggal di asrama tu. Kiranya sesak gak kereta apa
lagi dengan barang-barang anaknya.

Selesai urusan pendaftaran anaknya kira-kira pukul 3.00 petang. Kami
terus bertolak balik. Kalau ikut kan kebiasaan, empat jam sampailah
kami ke rumah. Aku telefon isteri aku pukul 7 ptg sampailah.

Lewat-lewat pukul 8 malam.

Selepas sejam memandu, anak-anak Kak Mun mintak berhenti kat tepi
pantai nak main-main. Kak Mun tanya aku, Aku keberatan gak nanti
lewat sampai. Tapi Kak Mun cakap kesian jugak pada budak-budak.

Last kami berhenti dan biarkan budak-budak tu main-main kat tepi
pantai tapi kami larang mereka mandi. Ketika bebudak tu main-main,
aku takder apa nak buat lalu berbual-bual dengan Kak Mun.

Macam-macam kami bualkan. Terkejut jugak aku bila Kak Mun selamba jer
cakap bab-bab censored. Aku-aku acah gak, puji dia sikit cakap Kak Mun
seksi abis. Dia merendah diri, dah tua sapa ndak kata dia.

Aku cakap issyyy kalau saya tak beri pun ndak...lalu kami pun ketawa.

Pukul 6.00 petang barulah kami sambung balik perjalanan. Pukul 9.00
malam baru sampai di rumah Kak Mun. Aku telefon kat isteri aku
beritahu lewat sikit sebab anak Kak Mun nak main tepi pantai.

Kak Mun pelawa aku masuk dulu. Walaupun aku cakap taknak, dia pujuk
gak. Dia cakap masuklah dulu minum teh. Dia pun nak kasi sikit
oleh-oleh yang dibeli dalam perjalanan tadi.

Budak-budak bila sampai saja terus terpacak depan televisyen. Kak Mun
keluarkan kuih apam balik (korang tau apam balik?) dan buat milo.
Sambil tengok tv, budak-budak tu makan apam balik dan kuih.

Aku dok perhati body Kak Mun...tak tahan rasanya. Aku berangan
kalaulah dapat aku kongkek Kak Mun....

Kemudian entah macam mana aku berasa nak kencing. Aku tanya mana bilik
air...pastu terus masuk bilik air. Masa kencing tu adik aku agak
tegang.

Lepas tu, aku keluar dari bilik air, ketika melintasi dapur untuk ke
ruang tamu, aku berdiri seketika melihat Kak Mun bersedia untuk
memasak. Kalaulah aku dapat cipap Kak Mun hari ni...

"Ehh..apasal tercegat tu?" tegur kak Mun.

Terkejut beruk aku.

Kak Mun, boleh tak saya bagi tau satu perkara (aku nekad).

Apa dia, tanya Kak Mun.

Takper laa, lain kalilaaa.

 Ehh cakaplah, apa dia?

Kak Mun tak marah, kalau saya cakap?

pendekkan cerita...aku last cakap...(itupun lepas dia beria-ia cakap
tak marah)

Kalau saya nak rasa cipap Kak Mun boleh tak?

Kak Mun terdiam sekejap.

Apa dia?

Aku ulang...

Tapi kalau Kak Mun taknak takpa..

Kak Mun cakap kalau macam tu boleh gak. Tapi kali ni saja, cakap Kak
Mun.

Pastu kami masuk ke bilik tidur Kak Mun. Pandai gak Kak Mun sebab dia
tambah kuih kat budak-budak tu. Cerita kartun lak tu kat TV.

Dalam bilik, aku mintak maaf sebab aku cakap tak tahan tengok Kak Mun
seksi. Dia cakap OK, tapi kena pandai simpan dan sekali ni saja.


Aku peluk Kak Mun. Aku cium bibir Kak Mun, pipinya. Pastu tangan kanan
 aku raba dan ramas punggung Kak Mun. Tangan aku masuk dalam baju Kak
Mun. Pastu aku sup bibir dengan Kak Mun.

Kemudian aku cium tengkuk Kak Mun kemudian hujung telinganya. Kak Mun
mula menggeliat.

Pastu Kak Mun paut aku dan kami berdua rebah ke katil. Aku mula selak
baju dan kain Kak Mun. Sambil aku cium-cium badan Kak Mun. Kak Mun
paut belakang aku. Bila tetek kak Mun tersembul keluar aku gentel
putingnya. Kak Mun menggeliat kegelian sambil gelak-gelak kecil.
Pastu aku usap cipap Kak Mun. Aku kuatkan ramas dan usap-usap

Kak Mun.

Kemudian aku ramas punggung, tetek dan cium pipi, tengkuk serta
telinga Kak Mun. Pastu tangan aku usap alur cipap Kak Mun sambil jari
aku aku ,main-mainkan dengan lurahnya tu.

Kak Mun mula mendesah dan mendengus. Cipapnya aku rasa dah agak lenjun.
Kak Mun mula menarik-narik tubuhku. Dia pun dah mula mengangkang...

Aku gigit dan sedut perut Kak Mun. Pastu Kak Mun cakap pelan-pelan....
nak...nak...nak...nak. (Dia sebut nama aku tapi takkan aku nak tulis
kat sini).

Aku mula suruh adik kecik aku menjengah-jengah bibir cipap Kak Mun.

Kak Mun makin kuat tarik badan aku. Pastu adik kecik aku pelan-pelan
masuk cipap Kak Mun. sampai lepas takuk, aku berhenti kejap...Kak Mun
paut pungggung aku ke bawah. Akupun terus masuk. Pastu aku diam kejap,
kemudian tarik keluar adik kecik aku. Aku sorong-sorong kemudian makin
kuat aku sorong adik kecik aku. Sambil tu aku ramas tetek Kak Mun.
Kak Mun mula 'meracau-racau" perlahan (bebudak ada kat luar bilik you!)
.

Pastu aku keluarkan adik kecik aku dan aku balikkan badan Kak Mun.

Aku tiarapkan kak Mun pastu aku suruh dia tonggeng. Aku sorong adik
aku cara doggie lak. Kak Mun layan gak tapi kurang bersemangat. lepas
aku sorong-sorong kejap aku keluarkan adik kecik aku pastu aku suruh
Kak Mun telentang balik. Aku angkat sebelah kaki Kak Mun ke atas bahu
aku. Sebelah kakinya aku luruskan.

Pastu aku masukkan adik ekcik aku ke dalam cipap Kak Mun. Soron-sorong,
 sambil aku ramas tetek Kak Mun. Lepas tu aku regangkan kedua-dua
tangan Kak Mun, sambil sorong tarik, aku jolokkan jari tangan kiri aku ke dalam dubur Kak Mun. Kira-kira dua minit aku buat macam tu, tetiba Kak Mun
menjerit...kekejangan lalu bergoyang-goyang...dah sampai rupanya Kak
Mun. Aku pun lajukan sikit dan terus tembakkkk ke dalam cipap Kak Mun...

Pastu kami keletihan terbaring. Aku dapati Kak Mun hot jugak walaupun
dah 42 tahun. Cipapnya tak terlalu longgar dan kemutannya kira ok laaa. Aku ucap terima kasih, sambil puji Kak Mun kuat...dia cakap...(nama aku) pun kuat gak....

People shouting at the world over megaphones; Size=240 pixels wide

What's New?

Here I might add an entry whenever I make an update to my web site. Where appropriate, I'll include a link to the change. For example:

11/1/01 - Added new photos to Vacation Album page.

Please get in touch with any comments or reactions to my site.